Valóban "meg lehet élni 47 ezer forintból"? Utána jártunk + videó
|
Hozzászólás
| Éva február havi kiídásai !!! febr. 16 : 14:26 Válasz erre | |
| Gáz 22.000.- Villany 5.800.- Víz 1 havi 5.400.- Lakbér 12.900.- Szemétdíj 1 havi 3.200.- Internet+Tv 6.300.- a gyereknek muszáj az iskola miatt! Biztosítás 1 havi 8.000.- Gyógyszerek 1 havi 15.000.- Telefon 6.700.- BKV bérletek 2 főre 14.000.- Ami a lényeg még egy fizetésből (közalkalmazotti) eltartani 1 gyereket, és még hol van a kaja meg a ruházkodás meg az egyéb szükségletek!!! | |
| ||||
| ||||
| ||||
| ||||
| ||||
| ||||
| János febr. 16 : 15:46 Válasz erre | |
| Persze, hogy nem lehet megélni belőle, de nem is értem, ez miért kérdés... Utólag már magyarázkodhatnak a kijelentés miatt, de a videón ott van, és tök mindegy milyen szövegkörnyezetben hangzott el, akkor is ezt jelentette ki, kétszer is, mintegy megerősítésként... Persze 1,7 millióból könnyű megélni! | |
| ||||
| Robi30 febr. 16 : 15:48 Válasz erre | |
| No nézzétek, szerintem az helyes, ha a kormány munkát ad az embereknek és a munka világába akarja őket visszaterelni. Matolcsy pedig csak erre utalt, amikor azt mondta, hogy az ennél kevesebb segély, vagy a 0 forint helyett a 47 ezer ft mindenképp többet jelent... | |
| ||||
| ||||
| ||||
| Családfő febr. 16 : 15:51 Válasz erre | |
| Mi nemhogy 47 ezerből, de 100 ezer forintból sem jövünk ki... Nem tudom, hogy jelenthet ki valaki ilyen butaságot!!! felháborító, hogy a politikusok mindenkit hülyének néznek. | |
| ||||
| ||||
| MatolcsyJóMiniszter febr. 16 : 15:52 Válasz erre | |
| Szerintem Matolcsy jól teszi a dolgát, és igaza van, mint ahogy most is. Sokat tud segíteni 47 ezer Ft is. Miért mindig a rosszat nézitek? Az jobb, ha nincs munkátok és 0 forint a "jövedelmetek"? | |
| ||||
| Olvasó11 febr. 16 : 16:25 Válasz erre | |
| jók ezek a költséglisták itt összeszedve... érdekes látni, hogy nem csak nálunk,a mi költségvetésünkben megy igy. Mindegy hogy pesti, vagy miskolci, egy a CSEKK LISTÁNK!!!! Ez lehetne ilyen mozgalmi, összetartásra buzdító szlogen is! ![]() | |
| verebics febr. 16 : 18:52 Válasz erre | |
| Én csak annyit kérek Öntől, járjon már kicsit nyitott szemmel és nézzen utána mik történnek az országában, mert munkalehetőség sem igazán van, de aki tudna dolgozni annak pedig diszkrimináció van a kora vagy lakhelye végett!! Mobilitás nem jöhet szóba ezt nyilván ön is tudja.... Azt is szeretném tudatni, hogy abból a pénzből amit kiszámítanak ( 47 000 Ft. ) nem lehet megélni ez egy példával tudatosítanám Önben : 47000-ből 25000 a rezsi +40000 a fűtés számla, ha kb. 10-15 km re kell utazni dolgozni akkor 20000 Ft a bérlet/hó ez úgy jön ki, hogy adott hó 05-ig kell megvenni a bérletet és a következő havit félre kell rakni mert 10-12-én kap csak fizetést a kétkezi munkás!!! Tehát 47000- (25000-40000-20000 és még nem ettünk és nem jött közbe váratlan kiadás és netán gyógyszer ha kell illetve falun még állattartás is van ami szintén pénzbe kerül, mert ha csak kutya és macska van az is eszik + adó is terheli a delikvenst ha netán autója is van akkor már rengeteg költsége van ez sacc/ kb 100 000 Ft / hó !!!! Tehát 56 000Ft mínusz!! Ez egy egyedül élőnek teljes csőd. Tudom a zsidó is a ráfizetésből élt, de ez már nem élet!! Nem akarjuk eladni a keservesen megszerzett kis vagyonkánkat!! Mi is a középosztályhoz tartoztunk, de a munkanélküliség elindított a lejtőn bennünket!!! Erre a jövedelemre vajon mennyi nyugdíjat kapunk majd, ha egyáltalán meg érjük????? Javaslom vagy próbálják meg ezt a jövedelmet, vagy csökkentsék az önök bérét és akkor több jut a kis jövedelműeknek!!! Mivel fiatal voltam az átkosban, de azért értelmes, így tudom, hogy akkor nem volt ekkora különbség a dolgozók és a vezetők közt!!! Ön igazán kell, hogy tudja !!! Tisztelt Miniszter Elnök Úr! Én nem segélyt kérek és nem sajnálatot. Én munkát és tisztességes bért!! Csak annyit kérek Öntől gondolja át amit írtam és nézzen utána mivel lehetne a leszakadt társadalmi rétegünket felemelni! Nem biztos hogy az oktatás az egyetlen, sok a tanult ember aki a korára hivatkozva nem tud munkát találni!!! Én inkább a tisztességes munkabérre gondolnék és persze nem az olyan munkáltatók akik fantom cégek ( ember közvetítő cégek akikből már Dunát lehet rekeszteni )! Ezek a cégek pl. Trenkwalder, Pannon Work, Adeco stb.....ezek csak megnyúzzák a munkás embert, lefölözik a bérét!!! | |
| bekesics febr. 16 : 21:29 Válasz erre | |
| Ha ezek a politikusok ennyire bizonygatják, hogy ennyi pénzből meg lehet élni, akkor ők miért vesznek fel százezreket, amiket összeadva végül milliósra rúg a havi fizetésük? Állítólag azért kell őket megfizetni, mert ők azok akik az országról és az állampolgárokról "gondoskodnak". De hogyan? Úgy hogy mindent tönkretesznek? Eladnak? Egymás hibáit keresik? Régen meggyőződésből politizáltak, nem bérért. Aki közel van a tűzhöz az úgyis kijárja, hogy valamit az ő cégére bízzanak, és máris megvan a nagy pénz. Az összes politikus bérét, tisztelete díját meg egyéb hozzájárulását el kellene venni! | |
| ||||
| ||||
| kakukk666 febr. 16 : 21:59 Válasz erre | |
| Hölgyek, urak nekem egy Eddy Murphi film jut eszembe,amikor politikusnak áll!100%-ig tükrözi a film a politikai elit mikéntjét pedig kb 25 éves film!Na azóta se változott semmi!Röviden legyek közel a tűzhöz,lopok csalok hazudok,leszarok mindent és mindenkit,csak magammal törődök.NA ERRŐL SZÓL A FILM!!!!Addig míg ilyen politikusok kerülnek hatalomra nem fog változni semmi!!!!!!!! | |
| ||||
| alien febr. 16 : 23:11 Válasz erre | |
| nembaj... csak hadd maradjonak meg a jolhizott politikusok utoljara... majd a hordaknak legyen kit megennie ...elevenen | |
| zolibacsi febr. 17 : 04:07 Válasz erre | |
| Munkák kellenének!!!De nagyon!!! | |
| Ferenc febr. 17 : 06:25 Válasz erre | |
| Szeretném kérdezni hogy ezeket az okos embereket ki is vállasztja. Hogyan jutnak ilyen pozicióba? Miért nem rugnak a seggükbe, ha már saját maguknak nincs gerincük. Ők csak halmozni, éleskődni tudnak. Ha meg lehet élni annyi pénzből akkor mutasa meg hogy is csinálja. Hisz sok elkeseredett magyar tanulhatna belőle. Sajnálom hogy szülő hazámban ilyen a jelyzet. Sajnos amit csak tudtak eladtak és most nincs miben kapaszkodjanak, nincs munka,csak kihasználás van, ez az uj rabszolga élet. De azt is szeretném még kérdezni hogy ha én befektetek (épitkezés) magyarországon és valutát viszek az országnak akkor a szakemberek miért nem ugy végzik el munkályuk ahogy megvolt egyezve. Lassan külföldről kell szakembereket hivni ahhoz hogy ugy legyen elkészitve ahogy kellene.Tisztelet a kivételnek mert azért olyan is akad. Addig amig magyarországon nincs igazi össze fogás addig az okosok éleskődni és uralkodni fognak. | |
| ||||
| kisember febr. 17 : 07:29 Válasz erre | |
| Természetesen "meg lehet élni" 47 ezerből... De csak így: Legyen saját lakás, ne legyen hiteled és élj egyedül. Reggel felkelsz, felöltözöl, WC és mosdás. Kávé nincs, sem újság, esetleg csak egy karé vajas kenyér és egy pohár víz. Mielőtt elmész dolgozni (feltételezzük, hogy van hová), fűtést tekerd le. A távolságtól függetlenül gyalog vagy biciklivel járj munkába. Az ott eltöltött munkaidő után irány haza. Otthon zuhany és vacsora. Semmi TV, internet vagy egyéb. Este 8-kor irány az ágy. Ne menj soha szórakozni, egy sör a haverokkal szóba sem jöhet. Fizesd a számláidat. És akkor még ételről, ruháról, gyógyszerről, váratlan kiadásról még nem is írtam. Igen, így talán(!) ki lehet jönni 47-ből, és talán még havonta 1-2 ezret félre is tudsz rakni. Csak meg is lehet nézni, mi lesz az emberből pár hónap ilyen "élet" után... (A példám sarkos, de gondolom érthető.) | |
| dayna123 febr. 17 : 08:45 Válasz erre | |
| Itt az ideje nem tisztelt "nagyurak" ! Be lehet mutatni az embereknek, de ne csak a szájtépéssel legyenek elfoglalva, hanem bizonyítsák be, legalább 1 éven keresztül, csak ennyi pénzt vegyenek fel havonta. Ha túlélik kapnak még 4 évet a parlamentben. Ha nem el lehet húzni onnan, mert alkalmatlanok mindannyian az ország irányítására. A selejt amúgy is kihullik mindenhonnan. | |
| autocontakt febr. 17 : 08:58 Válasz erre | |
| Ez vicc ? vagy mégsem ! Tanácsolnám a "jóképű táncoslábú Ferenc" szólásával: El lehet húzni az országból jó messzire, minden pofátlan, nyegle, sz@..fa@ú politikusnak, és a sleppeknek is. Az egyenlő bánásmód elvét sértik az ilyen kijelentésekkel,és gyűjtik a fekete pontokat a következő választásra. | |
| Julcsi febr. 17 : 08:59 Válasz erre | |
| Hogy elég-e ez a 47 rongy, erősen függ attól is, hol élsz: igen , falun, napi egy kefirre+2 zsömlére elég, hideg lakással, langyos konyhai kályhával. Városon ez nem kérdés. És nem egy főre jutó 47 ezerről van szó, mert az teljesen más kategória, mintha összesen ennyi mondjuk egy egyedülálló bevétele. Én nem akarom, hogy M., vagy Marcell fiú ebből éljen, vegyen elő egy kockás papírt és számolja ki, aztán ha sikerül , akkor követni kell azoknak, akik rákényszerülnek erre. Persze hitelesebb lenne, ha élesben mutatná meg. | |
| Julcsi febr. 17 : 09:02 Válasz erre | |
| Fő kérdésem: olvasva a vagyonbevallásokat, több milliós havi "rendes" bevételt felvéve sem gyarapodtak tavaly egy fillérrel sem. Hova tették? Felélték? Ejnye-bejnye ezt a pazarlást! Mi a túró ez a választókerületi pótlék? Persze sejtem, csak ez nekem új. | |
| Julcsi febr. 17 : 09:07 Válasz erre | |
| Elég , vagy nem elég,az a fő, hogy társadalmunk értékes tagjának érezvén magát az ember döglik bele az egészbe. Eközben pedig szakértői bizottságok, kerekasztalok boncolgatják pl. az öngyilkosságok okait. | |
| robimaci43 febr. 17 : 09:27 Válasz erre | |
| Üdv mindenki! Ezek az emberek akik ezt megállapították, nyomorultak gyülekezete! Elfelejtették honnan jöttek! Mit szólnának hozzá teljes vagyonelkobozást hajtanának végre náluk és családjuknál,majd kapnának 47000 forintot havonta! ÉHENHALNÁNAK!!!! | |
| kisember55 febr. 17 : 09:56 Válasz erre | |
| Én csak egyet javasolnék a Matolcsynak és a Zsiga Marcellnek. Mutassanak példát a kisembereknek, csak 1 évig éljenek 47 ezer forintból, aztán majd beszélgethetünk, hogyan lehet belőle megélni. Ha meglehet élni belőle, miért veszik fel a közpénzből a több mint 100.000 forintos albérleti hozzájárulást még azok is, akiknek van Pesten lakásuk? A többiről meg ne is beszéljünk. Teli zsebbel, teli gyomorral a kisember is tudna ilyen bölcsen magyarázni, hogy meg lehet élni 47 ezerből. | |
| Vogel febr. 17 : 10:26 Válasz erre | |
| Lári fári, mondaná ferenc! Javaslom a szerkesztő úrnak, hogy irásban keresse meg a nagy mesemondókat és állítsak össze a listát, mint a fenti hozzászólók tették. Lehet, hogy van ötletük és javaslatuk, hogyan kell csinálni. Szívesen megtanulnám. Én nekem 45 évi munka után 50.000.-Ft-ból kellene megélni.(gyógyszer 30.000.-Ft.) Még szerencse, hogy gyermekem támogat és nem jár egyetemre! | |
| zolszam febr. 17 : 10:29 Válasz erre | |
| Egyszerűen nem normális az, aki azt állítja, hogy a mai Magyarországon meg lehet élni havi 47 ezer forintból. Közben a saját zsebe tömve van pénzzel! A szegény dögöljön meg, a lényeg az, hogy az urak jól éljenek. | |
| gábor febr. 17 : 10:34 Válasz erre | |
| tisztelt hon agyák ki lehet próbálni a 47000ft bol való megélhetést nem szövegelni kell milliós fizetésből hajrá de ti éhen halnátok ha igy kellene élnetek undorító amit csináltok ebbe az országba | |
| TRIGLAV febr. 17 : 11:06 Válasz erre | |
| Érdekes, hogy mindenki beírja a tvdíjat, telefonszámlát, biztosítást - mintha ez kötelezően járna neki. Akinek nincs pénze, mondjon le arról, hogy Való Világ-ot nézeget és telefonon cseverészik. Ruházatot senki ne írjon be, mert azt ingyenesen ad a Vöröskereszt. Ami a villany- víz- és gázszámlát illeti, ha takarékoskodnának, kevesebb is lehetne. Aki szegény, talán beérheti zuhanyozással, nem kell teleengedni a fürdőkádat. Élelmiszernek meg napi 3 tál rizs + valami olcsó főtt zöldség elég. A világ másik felén családok élnek meg napi 1-2 dollárból, úgyhogy nem tartom indokoltnak a magyarok igényeit. | |
| ||||
| ||||
| ||||
| ||||
| ||||
| explorer febr. 17 : 11:39 Válasz erre | |
| 12.02.17. Nem akarom védeni, de Matolcsi nem ezt mondta (ettől még az összes politikus szemét, tolvaj és hazug) Mindenesetre én már megéltem, még kevesebből is (igaz 5-6 évvel ezelőtt meg 15 évvel ezelőtt). Talán most is meg lehetne élni ennyiből, de erre nagyon kevés ember képes. Pl. az egyik nagypapám (már nem él), annyira spórolós, vegetáló életet élt (még 10 évvel ezelőtt is), hogy szinte sportot űzött abból, hogy (ha jól emlékszem) legfeljebb napi 200 vagy 400 forintot költött élelemre, a havi (talán) 8-14 ezer forint lakbért és rezsit már évekre előre befizette egy kis szobára, ahol lakott (mindig volt egy csomó megtakarított pénze), és másra szinte nem költött. Így nagyjából havi 20 vagy huszonvalahányezet forintból simán kijött, ennyi még el sem fogyott volna neki (bár napi szinten csak kajára költött, aminek nagy része kenyér volt: napi fél kiló kenyér, némi parizer, lekvár, ilyesmi). Igaz, ez 10 évvel ezelőtt volt, de állítom, ha élne, havi 20-30 ezerből most is könnyedén megélne. Az más kérdés, hogy depressziós volt, és az nem élet, amit ő élt. Én is nagyon tudok spórolni, és annak ellenére, hogy több diplomám és nyelvvizsgám, meg mindenféle végzettségem van, egész életemben nehéz, koszos, megalázó segédmunkákat véheztem, minimálbérért (vagy még annyiért sem). Mondjuk 2000-ben, 31 évesen, több diplomával havi 30 ezret kerestem, fizettem az albérletet (egy kis, lakótelepi 2x2 méteres szobát), ami a reszivel együtt került 8-11 ezerbe havonta. Élelemre havonta 8-16 ezret költöttem, néha kerékpáralkatrészre költöttem egy keveset, másra szinte soha nem költöttem), és nagyon jól megéltem. Sőt, rengeteget tudtam félretenni. Igaz, volt egy mellékkeresetem (oktatás), és így évente több százezer forintot tudtam félretenni. Később, mikor kicsit többet kerestem, még többet, évente közel 1 millió forintot tudtam félretenni, vagy még többet és 7 év alatt 7 millió forintot takarítottam meg, ennyi volt a bankban. Igaz, a spórolás, rettenetesen munkaigényes, és időigényes. Mindenhová kerékpárral jártam, mindent magam javítottam, magam csináltam, és nagyon nehéz fizikai munkákat végeztem otthon is (és mindez ma is érvényes). Bár ezt sem szabad túlzásba vinni, mert rámegy az ember egészsége. Viszont az egészséges életmódot és a takarékoskodást össze is lehet kötni (pl. kerékpárral járni). Sosem tudtam megérteni azokat, akik kocsival járnak, majd bemennek egy koszos edzőterembe, ahol aztán esetleg pont egyszobakerékpárt hajtanak. Végezetül pedig az is igaz, hogy rengeteg ember tud megélni akár havi 47 ezer Ft-nál jóval kevesebb összegből, csak ezek az emberek nem Magyarországon laknak, de nagyrészt nem is Európában, hanem sokszázmillióan Arikában, Ázsiában és Dél-Amerikában. Egyébként mi magyarok is vígan megélnénk havi 47 ezer Forintból, vagy ennek megfelelő pénzből pl. Afrika legtöbb országában, mert ott jóval olcsóbb az élet. Viszont ha ott élnénk, nem sok esélyünk lenne ennyit keresni, mert ez ott már igen nagy összegnek számít. | |
| zoltansos febr. 17 : 11:46 Válasz erre | |
| Zsiga Marcellnek havonta 47.000Ft-ot adnék fizetést és mutassa meg,hogy megtud belőle 1 éven keresztül élni.Ha nem tudna belőle kijönni,akkor minimum felelősségre vonnám,hogy nem mondott igazat,becsapott bennünket és vállalja érte a felelősséget a tettéért.Csak az a gond ebben az országban,hogy egyetlen politikus sem hajlandó felelősséget vállalni a kijelentéseiért,ezért mernek ilyet nyilatkozni,mert soha nem lesznek felelősségre vonva.Már megint bepalizták az országot,csak a kutya cserélődött a lánc megmaradt.Ennek hamarosan rossz vége lesz,mivel se munkahely,se egzisztenciája nincs az embereknek,akinek van munkája az meg a 47.000Ft-os keresetből fog éhen pusztulni hamarosan.Vicc az egész ami itt folyik. | |
| Horváth Zsanett febr. 17 : 11:56 Válasz erre | |
| Tisztelt Matolcsy És Zsiga Úr ! Cseréljünk. Én élek meg egy évig az Ön-Önök fizetéséből. Önök viszont az én fizetésemből ! Jóóóóó!!!! Kíváncsi lennék akkor is ezt mondanák-e, hogy meg lehet élni a 47.000.-Ft-ból. A többi mondandóm megegyezik az előttem szólókéval, úgyhogy nem is tölteném betükkel a sorokat, mert nagyon elmérgesedne az írásom. De VICC ám !!!!!! | |
| kaptafa febr. 17 : 11:56 Válasz erre | |
| Kedves Triglav!! Te olyan buta vagy ,hogy az már fáj!Komolyan azt képzeled,hogy az emberek azért élnek,és dolgoznak Magyarországon,hogy a rezsit kifizessék és kész!!Gondolom pénzes emberke vagy,aki nem próbált még soha 47ezerből megélni!! Megkérnénk téged ne oszd az észt senkinek!!Azt írod napi 3 tál rizs+olcsó főtt zöldség....Mikor voltál utoljára boltban te szerencsétlen?Az egyik legdrágább dolog ebben az országban a rizs és (főleg ilyenkor télen)a zöldség!!Szállj magadba és maradj inkább csendben | |
| ||||
| Zotya febr. 17 : 12:39 Válasz erre | |
| Tisztelt cikk író! Eddig úgy tudtam, hogy a RichPoi olyan cikkeket próbál írni, amelyek a dolgok pozitív oldalát igyekszik megjeleníteni, nem pedig a bulvárban töménytelenül jelen lévő negatívizmusról szól. Ezért is kezdtem el olvasni, minden más médiát igyekszem kizárni, nincs szükségem rá, hogy a kishitűség, panaszkodás tengerével engem is lehúzzanak. Ön egy ilyen negatív hangú cikkel nyilván sejthette, hogy csontot dob a panaszkodásra hajlamos, saját sorsuk javítását másoktól váró embereknek és láthatja, hogy milyen negatív hullámot indított el. Kérem Önöket, hogy maradjanak meg a pozitív híreknél, az optimista hozzáállásnál, csak az és a következetes munka vihet minket egy szebb jövő felé. Üzletileg is sztem az kéne, hogy megérje Önöknek, hiszen az összes egyéb média negatív hangvételű, csak a pozitív oldalon van piaci rész az Önök számára. Ha továbbra is valós, pozitív híreket közölnek, én is olvasójuk maradok. Üdv, Zotya | |
| ||||
| ||||
| mézgaaladár febr. 17 : 12:54 Válasz erre | |
| Ülünk a gép előtt...Nem fázva(bár lehet éhesen)és magyarázzuk a saját nyomorunkat,tehetetlenségünket...!Addig,ameddig mások mondják meg,hogy nekünk mi a "jó",na addig semmi nem lesz jobb-élhetőbb!Kiveszett az emberekből a "cselekvés" képessége,ami annak a számlájára írható,hogy akinek még van valamije-az óvja,vigyázza,akinek meg már semmije,az meg már nem "kiabál"..!Hiszem,hogy ha egy országnyi ember mozdulna meg,csak akkor ébredne fel az aktuális"politika",hogy mennyire selejt és népirtó amit művelnek... Okostojás gügyögése a 47 e.-ről élő példája a dilettáns,hozzá nem értésükről...!! Szépen elsorvadunk,majd kihalunk,50-60 év múlva a Magyar lesz talán a legkisebb kisebbség saját hazájában..Újra 3 millió koldus országa lehetünk. 23 éve,hogy bízunk( biztatnak)egy élhető,ember centrikus,a tudás és munka elismerésén alapuló "demokráciában"..:)! 44 évesen már nem fogok tovább bízni,reménykedni. A "maradék" 20-30 évemet nem akarom a folyamatos görcsölésekkel,nélkülözésekkel leélni,hiszem,hogy nem erről szól ez az egyszeri és megismételhetetlen ÉLET. Végtére is a Magyar a világon bárhol tud érvényesülni,csak éppen a saját hazájában nem...Kövezzenek meg,de én megyek... | |
| bazidzso@freemail.hu febr. 17 : 13:12 Válasz erre | |
| Próbálják meg a képviselők! Szerintem NEM LEHET! | |
| ||||
| ||||
| Mackó felső (és alsó) febr. 17 : 13:16 Válasz erre | |
| Nem értem, miről áll a vita! Természetesen, egy ilyen nevetséges összegből megélni nem lehet. Amiről Triglav és hozza hasonlóan eszét osztogató társaság beszél - minimum hülyeség, de inkább provokáció. Túl kell élni ezt a 2 évet és szépen eltűntetni narancssárgákat a közéletből. Örökké. | |
| ||||
| Hajnal febr. 17 : 13:32 Válasz erre | |
| Szerintem is meg lehet élni 47ezer Ft-ból !!! Ha a lakás fenntartásától a mellplasztikáig,utazási költésgtéritéssel ,az autó fenntartásáig mindent VALAKI más fizet. Sajnos a legtöbb embernek nincs ilyen szerencséje. Egy agromerációban élő 4 tagu család,csak bérletre majdenm ennyit költ havonta. Üdv.. Hajnal | |
| 666 febr. 17 : 13:42 Válasz erre | |
| Fejbelőném az ilyet! | |
| 666 febr. 17 : 13:43 Válasz erre | |
| Remélem megint eljön majd az ideje, hogy az ilyenek az oszlopokon fognak lógni! | |
| "hurrá" febr. 17 : 13:48 Válasz erre | |
| Tisztelt Matolcsy Úr ! Szeretnék Önnel csak fél évre cserélni, hogy élje át azt, amikor kifizeti a rezsit, és azon imádkozik éjszakánként, holnap miből teremti elő következő napon gyermekeinek a szükséges élelmiszert. A művelődésről, amire ha hiszi, ha nem, az egyszerű embernek is szüksége lenne, nem is beszélve. Mozi, könyv, esetleg két-három évente egy egyszerű utazás ??? Már álmodni sem merünk róla. Leszoktattuk magunkat erről, áttértünk a napi fohászra: NEHOGY MEGHIBÁSODJON A HÁZTARTÁSBA VALAMI, MERT ESÉLYÜNK SINCS A CSERÉRE. A KÖRNYEZETÜNK KARBANTARTÁSÁRÓL, INGATLANAINK KARBANTARTÁSA ELTŰNT AZ ÉLETÜNKBŐL. ÉS AZON CSODÁLKOZUNK, HOGY NAPRÓL NAPRA MIVÉ VÁLNAK AZ EMBEREK ELKESEREDÉSÜKBEN ??? KI KELLENE PRÓBÁLNI. AZ VAGÁNY DOLOG LENNE ÖNTŐL. EGY PROBLÉMA VAN, A SZEGÉNY EMBER PANASZA MINDIG SÜKET FÜLEKRE TALÁL. NEM SZÜLETHET MINDENKI GAZDAGNAK, ÉS AZ ÖNÖK KÖREIBE | |
| nDevizás febr. 17 : 13:49 Válasz erre | |
| HAHÓ EMBEREK! Min rágódunk? Egyedül "explorer"-nek tűnt fel, hogy konkrétan senki nem mondott azt, amiről itt vitáztok. Amit viszont mondott a miniszter, hogy a 47eFt közelebb van a megélhetéshez, mint az addigi 28eFt volt. Ez pedig tényleg igaz (Aki nem értené: 19eFRt-al több, mint a 28eFt volt). Azt nem mondta, hogy ebből bárki meg tud élni, csak azt, hogy egy kicsivel többet, azaz, hogy épp ennyit tud adni az állam. Üdv, és további kellemes csevegést a semmiről. | |
| ||||
| ||||
| ||||
| nDevizás febr. 17 : 13:52 Válasz erre | |
| Ui. Zsiga Marcel is blogolt, vagy mi? Én őt nem hallottam, de ha így van, na akkor Ő is előbb gondolkodna, mint ahogy (gyakran) beszél és cselekszik. Még egyszer üdv mindenkinek. | |
| Nagyon Dühös febr. 17 : 14:08 Válasz erre | |
| Hajtsuk már el ezeket a kutyákat.Ezeknek minden megszólalására mindig FORINT GYENGÜLÉSSEL reagált a pénzpiac.VÁLASSZUNK HELYETTÜK OKOSABBAKAT . NEM LENNE FONTOS PÁRTOT VÁLASZTANI CSAK AZOKAT AKIK MINDIG TUDTÁK MIT KELL JÓL CSINÁLNI.KÖNYÖRGÖM ZAVARJUK EL ŐKET A SIVATAGBA!!!!!!!!! | |
| ||||
| Endre febr. 17 : 14:18 Válasz erre | |
| 47000 Ft tényleg nem sok, de ismerek több olyan családot, akik egy főre vetítve ennél kevesebből élnek, falun. Vetőmagot nem tudom honnan szerzik, a víz kerti szivattyúból jön. (Van ennél kisebb beruházással is megoldás, egy búvárszivattyú, amit bedobnak a kútba. Van ahol pár éve már működik hiba nélkül, télire sem veszik ki a szivattyút!) A megélhetésben segíthet, ha többen egy fedél alá költöznek. (Pl. a nagyszülőkkel.) Illetve a fűtésrezsi nyáron szerintem nincs 20000, mint a fenti példákban most a hideg hónapokban. Városon, egyedülálló, gyermeket nevelők helyzete viszont elég reménytelen ennyi pénzből. Ott valamin változtatni kell, ingyenkonyháról, önkormányzattól, szeretetszolgálattól segítséget kell kérni legalább a gyerekek élelmezéséhez! Mindenkinek sok szerencsét: Endre | |
| szepkoru febr. 17 : 14:23 Válasz erre | |
| Tisztelt Hölgyek és urak. Matolcsy úr eltévedt nem jelenete ki hogy 40-ével ezelőtt 47000 forintból vígan meglehetett élni. | |
| Zsiga febr. 17 : 14:45 Válasz erre | |
| Megkérdezném, tőle, ha szerinte 47 ezerből meg lehet élni akkor Ő odafenn miért nem ennyiből él? Amúgy tudok egy jobb de morbidab módszert is. Agyon kell ütni az embereket és utána már kényelmesen meg lehet 0 forintból is élni! csak nem tudom, hogy akkor utána ki fogja majd a nagyokosokat megszavazni és eltartani! | |
| lenart-agi@freemail.hu febr. 17 : 15:15 Válasz erre | |
| Szégyeljük magunkat hogy nem kergetjük el ezeket hanem tűrünk mint a barmok!A Görögök 170000ft-nak megfelelő minimálbérért gyujtogatnak. | |
| nagydora febr. 17 : 15:42 Válasz erre | |
| Ebből a pénzből még általánosban az osztálypénzt se lehet kifizetni, hát még felsőoktatásban a tandíjat! FEBRUÁR 20-ÁN HÉTFŐN GERILLA AKCIÓ KERETÉBEN BEÜLÖK ANNAK AZ EGYETEMNEK ANNAK A SZAKÁNAK AZ ÓRÁIRA AHOVÁ FELVÉTELIZNI SZERETTEM VOLNA, DE ANYAGIAK MIATT NEM TUDOK! | |
| Józsi febr. 17 : 15:45 Válasz erre | |
| Nagy Dóra! lehet a Parlamentet kellene megcéloznod és az ülésre beülnöd! -síppal, dobbal, nádi hegedűvel és legalább század magaddal! Arra talán felfigyelnek a napi 47 ezerből (dollárból) élő honatyák! | |
| ADÉL VÉGH febr. 17 : 16:18 Válasz erre | |
| MI A MAGYAR NÉP "az alatvalók" birkák vagyúnk, azok között is a legtürelmesebbek megérdemeljük, hogy azt tegyenek velünk amit akarnak mert mi belenyugszunk,a sorsunkban, eltürjuk, hogy a KORMÁNY ÉS A BANKOK kizsigerejenek,megalázannak benünket,és ők ezt meg is teszik, hiszen tudják,hogy nem teszünk semmit.! Nem csa a felháborodni kell!Össze kellene fogni minden MAGYAR népnek és lesöpöni őket a föld szinéről!!!!! | |
| margó febr. 17 : 16:18 Válasz erre | |
| Annyit tudok hozzáfűzni a 47000 ft hoz , és azokhoz az emberekhez akiknek élég , de azért nem adják vissza azt a pénzt amivel többet zsebre tesznek,hogy egy gusztustalan felháboritóan szemtelen dolog,és sok sok dolgozó ember megalázása ,sárba tiprása, olyanoké akik talán sokkal több becsületes munkával keresik ezt a könyöradományt. | |
| akonuunoka febr. 17 : 16:33 Válasz erre | |
| Tisztelt Matolcsy Úr! Nyugdíjas vagyok, és kormánypárti. Nem nagy a nyugdíjam, de nem is magamról beszélek. Nem szokásom beírogatni, betelefonálgatni, de ez a megállapítás, hogy 47 ezer Ft-ból ki lehet jönni annyira gusztustalan megállapítás olyan emberektől, akiknek a havi jövedelme annyi mint másnak az évi sincs, hogy kénytelenek vagyok felháborodásomnak hangot adni. Próbált már megélni ennyiből??? Van a családjában olyan aki ennyiből megél? Ha nem, akkor honnan tudja? Gondolom számolni tud. Számoljon, gondoljon arra, hogy vannak olyanok akik gyereket tartanak el, vagy idős szülőt. A 47 ezer Ft egymagának sem elég. Tartson csirkét, vegyen vetőmagot? Valóban ezt is lehet. De! Van aki városban él! Hol ültessen, hol neveljen baromfit? Nincs arra pénze, hogy vegyen telket erre a célra! Kijelentése cinikus, embertelen. Erről csak az jut eszembe, hogy "nincs a népnek kenyere? egyen kalácsot", vagy: el kell viselni, mindent, majd a túlvilágon megkapjuk a jutalmat. Kérem gondolkodjon el ezen, meg a többi hozzászóláson, emberekről, sorsokról van szó. A cinizmust nehéz elviselni. Üdvözlettel D.Marika | |
| Pulkos febr. 17 : 16:50 Válasz erre | |
| Nem a kijelentéssel van a probléma mert azt az elmúlt 22 év alatt megszokhattuk, hogy sok uborkafára felkapaszkodott politikusnak nincs túl sok sütnivalója. Ezzel az a gond, hogy halálosan komolyan gondolják! Elég csak az oktatási törvényre gondolni! 4 éve pont a tandíj miatt vitték utcára a fiatalokat, most meg pont ők kívánják bevezetni más néven. És azt hiszik, hogy mindenki csak úgy a mellényzsebéből ki tud rántani százezreket. Aki meg nem az majd zsíros állásokat fog találni érettségivel a zsebében. Félő, hogy sok agyament odafenn ebből a kijelentésekből olyan messzemenő következtetéseket fog levonni, hogy a végén törvényt is hoznak a 47 ezer forintos átlag jövedelem bevezetéséről. Innen már nincs messze a falanszter! persze ez a mi hibánk is mert hagyjuk, hogy ez így legyen! Példát kéne vennünk a görögökről, vagy a tőlünk nyugatabbra levőktől. kevesebbért is vonultak már milliók utcára. de idehaza mindenki csak legyint egyet és elhangzik a szokásos, hogy több is veszett Mohácsnál! | |
| Nagyi febr. 17 : 16:53 Válasz erre | |
| A románok példája is követendő lehetne! Ott ennél kevesebb probléma miatt az utcára vonultak. Ott mondjuk a politikusoknak is több esze van mert belátták, hogy amit akartak az nem fog működni. Sőt a miniszterük le is mondott! Nálunk talán 2006 őszén volt nagy megmozdulás, de az is mivé fajult és mi lett az eredménye!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| Vili FOG febr. 17 : 17:06 Válasz erre | |
| Fogunk mi még havi 47 forintból is élni! Birka nép a magyar és minden nemzet olyan királyt kap amilyet érdemel. Feriék is elmondták a magukét, megcsináltál, nekünk szarabb lett Viktorék is elmondják, megcsinálják és szarabb lesz. Mi meg szép nyugodtan némi mormogás kíséretében rágjuk majd a füvet, mert csak arra lesz pénzünk havi 47 forintból! | |
| Reby febr. 17 : 17:24 Válasz erre | |
| Álljon meg a fákylásmenet. Azt a 47-et is mi fizetjük, nem?Vagy tán a pártok zsebéből vesszük ki:-) (Adózunk, de rendesen!) A vezetőink nagy pénzei ugyan miből vannak??? Merthogy nem dolgoznak meg érte, az biztos! Képzeljétek el, ha mindenki annyi pénzt kapna, amennyit érdemben tesz az ország javáért!? Egy kérdés a vezetőnk vagyonnyilatkozatában miért nem szerepel a kötcsei birtok? Pedig nagyon kerestem.Hogy utálhatják egymás az előző vezetővel. Egy kicsi falu naygbirtokosaiként. | |
| Kati febr. 17 : 17:30 Válasz erre | |
| Az én két tehetséges gyerekem miért kell, hogy egy másik ország javára - és a sajátjára is természetesen - tegyen és alkosson??? | |
| Zoltán febr. 17 : 18:21 Válasz erre | |
| ahhoz hogy itt változás legyen, nagy változás, embereknek kell meghalni, mert itt csak akkor történt érdemi változás ha valami tragédia történik vagy akkor amikor a rendőrök a tüntetőkel csapnak össze vagy amikor a tömeg meglincseli a képviselőket. nem vagyok vészmadár de amikor a nemzet leveti a birka jelmezt, ez fog történni | |
| hold febr. 17 : 18:28 Válasz erre | |
| A képviselő urak tudják mit beszélnek?????????Nem hiszem!!! Milliókat tesznek zsebre,sajnos mi polgárok tettük oda őket!!! Ezeket az urakat be kellene tenni egy tehenészetbe egy évre szart pakolni 47 ezer forintért. Soha többé nem mondanák,hogy meg lehet élni 47 ezer forintból. | |
| harapós febr. 17 : 18:30 Válasz erre | |
| Mondja meg már valaki miért fejlettebb ez a rendszer mint a Kádár korszak.Szerintem ez ahhoz képest egy óriási hanyatt esés. Miért Széchenyi nevét adták a hitelhez hiszen köszönő viszonyban sincsennek.Az legalább EGY éves jövedelmét ajánlotta fel az ország javára.Ezek meg már 22 éve merítenek már a nagy fazékból ,Ők nem de a szegény ember hamarabb adakozik.Le velük de minél hamarabb míg nem késő. | |
| jómunkás febr. 17 : 18:56 Válasz erre | |
| Egyet értek Le velük! Csak ki álljon a helyükre ? mert,hogy jelenleg a parlamentben nincs olyan .... | |
| kocsis istván febr. 17 : 19:21 Válasz erre | |
| matolcsy a kurva [cenzúrázva] éljen meg 47000 ből , de csak addig amíg a Te gyerekedet felneveli , és iskolába járatja | |
| harapós febr. 17 : 19:26 Válasz erre | |
| Nem fontos a parlamentből választani vannak még az országban keményfaszú tisztességes honatyáknak valók és azok is és ezek is visszamenőleg az unokájuk és a nagyszülőkig visszamenőleg teljes vagyonukkal feleljenek, hogy a bársony székre alkalmasak, mert itt másképp nem lesz rend.Le velük . | |
| ||||
| mókuska febr. 17 : 19:56 Válasz erre | |
| Én úgy hallottam,hogy akit Matolcsinak hivnak és égtelen baromságokkal traktálja a népet- egy levegővétellel 47 percig birja a viz alatt. Kipróbáljuk? | |
| ||||
| ||||
| B.Kiss-Tóth László febr. 17 : 21:09 Válasz erre | |
| Mi a franc történt? Írtam a radikális hangvételű hozzászólásomat és közben szőrén-szálán eltűnt a szövegem. Talán cenzúrázva lettem? Nahát! Üdv: B.Kiss-Tóth László | |
| ||||
| ||||
| Anonymous febr. 18 : 08:43 Válasz erre | |
| József H. vagyok az én irásom sincs benne, tegnap irtam, | |
| Zizi febr. 18 : 10:54 Válasz erre | |
| HARAPÓS! Ez lenne a helyes út!Ezt mindenki tujda, mégis elvagyunk mint a... puliszka nép! | |
| szentesi59 febr. 18 : 16:34 Válasz erre | |
| Tegnap azt hallottam Pintértől meg lehet élni 47000ft-bol,kell hozzá egy kecske s máris van tej csak az a baj hogy mi vagyunk aki tejel nekik, szét lopták az országot.Elmúlt húsz évben lett el cseszve, össze kellet volna fogni tisztelt képviselők rendbe rakni az országot.Hol van a mezőgazdaság,konzervipar,busz gyártás,acél,vas ipar,cukorgyár és még sorolhatnám.Szakmunkásaink kiválóak.Annyit mondok hogy elkurtátok ott fent.Közép osztályhoz tartoztam,lecsúsztam a szegénységbe. Köszönöm képviselő urak szerintem kurvára meglehet élni ebben az országba,szégyellem hogy Magyar vagyok. | |
| hathazi febr. 18 : 17:41 Válasz erre | |
| A mai rendeletekkel arcul csapták a munkásokat, munkavállalókat. A valódi munkáért kapható bér helyett kiközvetítenek a vállalkozásokhoz éhbérért, amit közmunkának neveztek el. A munkáért kapható egyébként is inkorrekt minimálbér helyett kiszúrják a közmunkás szemét 47000- rel. Súlyos!!! | |
| ||||
| Akárki febr. 18 : 21:48 Válasz erre | |
| Matolcsy-kám és Zsiguci ! Elgurult a gyógyszeretek ugye? | |
| zoldmarika febr. 19 : 09:56 Válasz erre | |
| A miniszter elnök úr csak a 47000- ott vegye fel havonta. a többit tegye jótékonysági számlákra. Mert még nagyon sokan várnak segítségre. Ugyanis még 47000 -ből is elvárják az 1- százalék jótékonysági adót. A gazdálkodás a ház körül. havi költsége bizony nem spórolós meg oldás. A takarmány ára is magas és még hozzá teszem elpusztul az állat mielőtt fogyasztható lenne?! és már nagyobb veszteség!!!!!!!!!!!! A meg termelendő zöldség félét megeszi a kártevő mert már hozzá való védő szerekre nincs pénz vagy elviszi a fagy vagy szárazság, mert a locsolás már luxus!! | |
| akonu febr. 19 : 11:45 Válasz erre | |
| Olvasom a sok hozzászólást. Elég nagy felháborodást váltott ki ez cinikus kijelentés. Igazuk van az embereknek. Kivácsi lennék, hogy vajon Matolcsy úrhoz eljutnak-e ezek a levelek, hozzászólások, van-e benne annyi lelkiismeret, hogy elgondolkodik-e ezeken. Kötve hiszem. Csak puffogunk, de ott fenn nem is törödnek ezzel. Az egészből annyi igaz, hogy a 47ezer több mint a semmi. NEM KELLETT VOLNA HOZZÁFŰZNI, HOGY EBBŐL MEG LEHET ÉLNI. Ha számolna, rájönne.Talán. Azért mert a semminél több, nem jelenti azt, hogy elég. Üdv.D.I. | |
| hold febr. 19 : 14:04 Válasz erre | |
| Orbán Viktor email címe: orbanviktor@orbanviktor.hu írtam már neki.Ő ugyan nem csak a beosztottjai írtak vissza,de talán elolvassa amit ír neki az ember.Ha van valakinek kedve írhat neki.... | |
| ftk2 febr. 19 : 14:27 Válasz erre | |
| Élettársam leszázalékolva havi 27000,Én nyugdíj elötti segély 28000.Gázszámla 40000,villany 9000,víz-szennyvíz 5500,tv-internet5000.többiről fölösleges beszélni,mert így is kiadás sokkal több,mint a bevétel!Miről is beszélünk?Mármint azok akiknek a havi jövedelme nagyobb,mint az Én évi jövedelmem!!! | |
| etika febr. 19 : 16:33 Válasz erre | |
| Azért az nagyon pofátlan magyarázat miszerint " nem a 47 ezer Ft-ot kell nézni, hanem azt hogy a kormány a 28 ezret megemelte." Ezt mondják azok akik milliókat visznek haza havonta. Minő nagyvonalúság!!!! Cak hogy közelebb hozzam az urakat a valósághoz a minimális összeg amelyből emberhez méltó életet lehet élni amai körülmények között :100.000 Ft nettó azaz 330 euró/hó. A görögök ennél sokkal többet kapnak 800 eurót, mégis lassan egy bóvli csoportba kerülünk velük ! Valaki nagyon hazudik itten.... | |
| Anonymous febr. 19 : 16:46 Válasz erre | |
| Affrancba! Elveszett az írásom! Pedig jól megmondtam a magamét! Száz szónak is egy a vége:Jól kib@sztak velünk,kicsikkel! Itt döglik meg az ember éhen,a 47 ezer forintjával,b@sza meg! ![]() | |
| madelen febr. 19 : 16:59 Válasz erre | |
| etika!! oda kell menni ? ki tart vissza? a Gyurcsány úr megmondta annak idején; akinek nem tetszik itt az mehet,nyitva a határ senkit nem tartanak vissza;vagy ez is megváltozott mint a 28ezres közmunkadij,A Matolcsi azt mondta a 47 ezret jobban be lehet osztani,de ugy látom ez sem jutott el a tudatotokig,csak puffogtok gondolkodás nélkül.Munkát keressen az Orbán nekünk ,adjanak több pénzt,a,földet nem müveljük mert... állatokat még háztájiba sem,sok okot lehet találni mindenre,csak hozza már az ORBÁN POSTA AZT A SÜLT GALAMBOT A SZÁNKBA !mert ha nem ... fenyegetőzni azt aztán nagyon tudunk.Nehéz mindenkinek,a kormánynak is, nekünk is ,de ha egymás ellen dolgozunk,még nehezebb idők fognak jönni,állj fel és csinálj valamit ,mindeggy hogy mit,csak ne ülj otthon és sajnáld magad,mert az nem vezet sehová | |
| B.Kiss-Tóth László febr. 19 : 18:47 Válasz erre | |
| Ez igen! Talán a 10-ik soromat írtam és megint eltűnt a (a 47.000 Ft-tal kapcsolatban) az illetékesek felé megfogalmazott, cseppet sem tiszteletes szövegem! Üdv. | |
| hathazi febr. 19 : 23:42 Válasz erre | |
| Akkor vannak köztünk ma már, akik szégyellik, hogy Magyarok. Göncz Kinga ki édesapja Gönc Árpád nyomdokában jár is szégyelli, hogy Magyar. Inkább Luxemburgot képviselné. | |
| Csiga febr. 20 : 11:47 Válasz erre | |
| Elvileg ma lejár az az ultimátum amit a Hallgatói Hálózat adott a kormánynak az oktatási törvény miatt! Kíváncsi leszek, hogy mit lépnek. Addig már eljutottak, hogy elfoglaltak az egyetemen egy nagy előadót. Vajon többre is képesek. Én mindenesetre ma 6-kor ott leszek a Parlament előtt.Aki akar kezdeni a helyzettel valamit jöjjön ODA! | |
| madelen febr. 20 : 14:07 Válasz erre | |
| hát azt hiszem néhány lusta szájtépő nem fog nagy dolgot művelni. Az egyetemisták meg, irják alá a szerződést hogy amig nem dolgozták vissza a tandijjat /a mi pénzünket/ addig nem mennek el az országból,vagy ,ha elakar menni, viszi magával az adósságát, < vagy kifizeti előre a teljes tandijat és utánna menjen ahová akar,EZ IGY KORREKT,az én befizetett adómmal ne pucoljon el senki más országba jó pénz keresni | |
| Egy volt hallgató! febr. 21 : 10:34 Válasz erre | |
| MADELEN! Ezen alapon szerződést lehetne alá írathatni az óvodától kezdve! Mert nem csak a felsőoktatás, hanem az egész közoktatás az adókból megy-nem csak a tiédből, hanem mindenkiéből! Nehogy már valaki a te adódból tanuljon meg írni-olvasni esetleg valami szakmát a középsuliban aztán 17-18 évesen meg elmegy Ausztriába 800-1000 euróért dolgozni! Írjanak alá szerződést az óvodások, kisiskolások is, aki meg nem lőjük a Dunába! -Elárulok neked még egy titkot! A képviselők-politikuson fizetése sőt elsikkasztott milliárdjai is a mi adónkból megy! Amit a felsőoktatásra elköltenek pénzt az a teljes oktatásra szánt pénz és az elsikkasztott milliárdokhoz képest csak egy lepkefingnyi összeg! Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb diák vagy a szülei adójából, vagy a saját adójából tanul. Én pl a fősuli előtt 2 évig dolgoztam teljes műszakban! Szüleimnek ezt megelőzően volt már fejenként 20-20 év munkaviszonyuk. Fősuli alatt részmunkaidőben dolgoztam, ösztön díjas voltam, és az államvizsgám másnapján már újra főállásban dolgoztam! Úgyhogy én a te adódból szerintem egy fillért nem vettem el! De mások sem! Mindenki a szülei adójából tanul. Az én gyerekeim is az én adómból fognak tanulni! Akik a te adódat lopják azok a politikusok. Érdekes róluk nem beszélsz! | |
| Boszi febr. 23 : 15:34 Válasz erre | |
| Nem értem, miért kell megmagyarázni ennek a marcifúnak, sőt bizonyítani könyvelésekkel. RÖHEJ! Ennek a földönkivülinek két apja van, egy nem tud ekkora hülyét csinálni! | |
| enn febr. 25 : 15:43 Válasz erre | |
| Szerintem külön kellene választani a dolgokat. Nem ez az összeg sok, vagy kevés. Az államnak munkahelyeket kellene teremtenie,segíteni ezek létrejöttét, a valóban szükséges munkavégzés után járó fizetést pedig az embereknél kell hagyni, nem hatalmas adókkal, mindenféle jogcímen elvenni. Akkor lehet öngondoskodni aktív fiatalként, és időskorúként egyaránt. Nem járható út, hogy az államra várunk, be kell tudni osztani a saját magunk által megtermelt pénzünket. Inkább az a sok, amit így elvesznek tőlünk, nem az a kevés, amit adnak. Az állam segítheti pl. a gyerekvállalást, ha éppen fogyóban a nemzet, de azt vallom, elsősorban a felelősen gondolkodó szülőknek a feladata ez, az államnak pedig kötelessége lenne az embereknél hagyni a pénzüket, hogy mindenki arra fordíthassa, amire szerinte szükséges. | |
| Intel márc. 02 : 08:58 Válasz erre | |
| Én megölném ezt a politikust, lelocsolnám benzinnel és felgyújtanám!!! | |
| Alif ápr. 08 : 22:34 Válasz erre | |
| Ciao io sono un blog di notizie di voi per la vtsora visita qui si danno quando si effettua una virtf9 Sono disceso dal italiano provincia di Bologna il mio cognome e8 molto Matioli hanno nostalgia lec che mio padre e8 nato nella traduzione bologana dispiace.Hello I am a news blog of you for your visit here will give when making a virtue I am descended from the Italian province of bologna so my surname is Matioli have much nostalgia there that my father was born in the translation bologana sorry | |








Autós-motoros helyek
Benzinkutak
Bevásárlóközpont
Egészségügy
Egyéb
Építés-barkács
Fürdők
Gyorsétterem
Ingatlan
Ipar - Gyártás
Kikapcsolódás, sport
Látványosság
Műszaki cikk
Pénzügyek
Ruházat
Szállás
Szépség egészség
Szerviz
Szolgáltatás
Szórakozás
Utazás
Vásárlás
Vásárlás Étel-Ital
Vendéglátás
A jó öreg Stones
Fantasztikus NASA-videón az óceáni áramlatok
Videó Rakonczay útjáról